OtaMuhunYhteyttä

helistiina@outlook.com

perjantai 19. toukokuuta 2017

DC ja LA kutsuu mua

Mun ei tänään eikä jatkossa tarvi enää selitellä teille, et miks kirjotan niin harvoin nykyään?

Oon varmaan miljoona kertaa aijeminkin sanonu, mut mä oon tosi rutinoitunut mun elämään täällä ja saan aika hyvin työt, oman vapaa-ajan ja kaverit sekä parisuhteen sullottua kasaan.

Mutta koitan mennä suoraan asiaan, otsikko ei valehtele.
Huomenna (3am) mä lähden ajamaan kohti Washington DC:tä ja otan kyytiin mun tyttökaverit Ritan sekä Esterin.

Meidän pitää siis viisumiemme takia käydä täällä joko ihan kouluakoulua jonkunverran tai sit suorittaa koulua kaks viikonloppu kurssia, ja mä päätin tehdä noi viikonloppukurssit, koska käy vaan mun aikatauluun paremmin!

Nyt DC:ssä meillä on aiheena "indoor design" eli siis sisustussuunnittelu.
Ja joo, kuulostaa oudolta, mut tää oli mieluisampi kuin historian, politiikan tai englannin kielen kurssit.

Nyt DC:ssä ollaan siis la-su ja sunnuntaina koulun päätteeks ajan meidät kaikki takas kotiin, ja sit oon puoltoista viikkoa normaalisti kotona ja töissä ja sit suuntaan Ritan kanssa LOS ANGELESIIN!!

Lento lähtee illalla 1.6 ja ollaan kohteessa 2.6 klo:9am ja takasin lennetään 5.6 iltalennolla niin et aikaeron kanssa ollaan takasin Pittsburgissa 6.6 klo:6.15am!

Ollaan katottu vähän sitä ja tätä et mitä oikeen touhutaan Losissa ja oon niiiiiin innoissani!
Mun pitää käydä shoppailemassa itselleni ainakin yhden shortsit ja uimapuku ennen tota matkaa, mutta muuten oon ihan valmis matkaan vaikka huomenna!

Muita matkoja ei vielä tähän lähitulevaisuuteen ole, koska Ester lähtee kotiin Saksaan kuukauden päästä ja Rittalla on perheen kans vähän tilanne päällä niin tässä kuukauden sisään saan tietää et jääkö hän tänne vai vaihtaako perhettä muualle..

Anyways, tässä mun tän hetken matkustuskuulumiset ja lupaan ensviikolla kirjottaa teille "life update" postauksen!

Ihanaa ihanaa viikonloppua kaikille! :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti