OtaMuhunYhteyttä

helistiina@outlook.com

torstai 2. helmikuuta 2017

Kuntosalilla

Siis mä olin tänään niin onnellinen ja väsynyt ton salikokeilun jälkeen et Helityttö kuule nukku vajaan puolentunnin päiväunet et jaksaa työskennellä loppupäivän normaalisti! :')
En ehkä kestä itteeni, musta on tulossa vanha..

Mutta joo vasemman jalan aamun jälkeen, kun vihdoin kaikki hostlapset oli koulussa niin mulla oli hetki omaa aikaa. Ma-To mulla on 9.15 - 12.45 vapaata, ja tänään päätin käyttää sen tutustumalla yhteen kuntosaliin tossa ihan mun lähellä.
Kävin tosissaan toissapäivänä testaamassa sellasta kuntosalia kun AnytimeFitness, mut ei niinkun mitään mahdollisuuksia et mä oisin treenannu siellä. Ei vaan niinku yhtään menny yksiin se hinta ja sit salin laadukkuus. (koska siis mullahan todellakin on varaa valita.....)

Tänään sit ajoin tohon LaFitness:ille ja kerroin, et mulla on sellanen "kokeile meidän kuntosalia ilmaiseksi viisi päivää" -passi mun messissä ja siinä frontilla ihan perus katottiin mun tiedot läpi jne.

Noh tämän tiskin takana oleva nainen sit sen alkupölinän jälkeen ohjas mut "infotiskille" jossa sit siinä työskentelevä mies otti mut vastaan.
Juteltiin siinä hetki niitä näitä ja hän oli hyvin kiinnostunut suomesta, mun aksentista ja siitä et mitä teen näin kaukana kotoa. No ei mitään, ihan hauskaa chitchat:tiä ja sit pyysin et jos hän näyttäs mulle paikkoja ympäriinsä ni pääsisin treenaan siinä viellä.
NOH.
Tällä viereisellä tiskillä oleva PersonalTreiner (tumma, pitkä, rasvaprosentti olematon) sano mulle, et kuule tyttö käy vaihtamassa vaatteet ja tuu hakeen mut sun messiin, ni vedetään treeni yhdessä.
Kommentoin vaan et, mulla on tässä about 2kk tauko salilta, et ootko nyt ihan varma ja kuule kyllä hän oli.

Puhuttiin salilla alkulämpän aikana ihan niitänäitä et mitä teen täällä ja sit myöhemmin et mitä haen salilta. Se oli jokseenkin ahdistavaa kun Heli alotustaso allmost all gone ja sit just semmonen treineri kun kuvittelette niin yrittää tehdä jotain.
Mut se treeni mitä vedettiin tänään (just for fun as we said) oli ihan uskomaton. Vaikka mä oon salilla käynyt tasasen epäsäännöllisesti niin en mä oo tiennyt siitä mitään.

Hällä oli hauskaa katsellessa mun yrityksiä ja tekemistä, mut kuulemma saadaan muy takas siihen kuntoon mitä oon joskus ollu ja toivottavasti parempaan.
Alakroppa toimii, kädet on ok tosin olkapäitä hän sanos et kannattaa muistaa huomioida kans välillä ja keskikroppa on sit mun heikkoius, tiedostettiin se.

Mut ei mitään.
Treenin jälkeen Heli paloauto meni pukkarien kautta takas tähän alkupisteelle ja kirjas ittensä sisään. Tää ko. treineri sano, et kunhan huomenna (jos kykenen) tai lauantaina menen treenaamaan niin pitää koodata hälle niin tehdään toisenlainen treeni uudestaan (just for fun).

Salista laitan kuvia myöhemin, mut se on jotain uskomatonta.
Mun kuukausimasku on 20$ ja maksan sen ihan mielellään versus et en Joensuussa oo kokeillu yhtään näin laadukasta salia.
On uima-altaat, saunat, ryhmäliikunta ja sit se itse kuntosali.
Pääsen ehkä sittenkin itse polskimaan pitkästä_pitkästä_ aikaa. Uikkarin ostaminen on siis seuraavana listalla..

Vakavasti harkitsen treenaamista personal treinerin kanssa (äiti älä huoli, ajattelin tyyliin kerran viikossa, ja loput treenit itsenäisiä) mut ihan vaan koska oon halunnu sitä jo jonkun aikaan, ja hän oikeasti tietää mitä pitää tehdä. Treeni oli heti paljon monipuolisempi ja tavotteellisempi.
Puhuttiin hinnosta kans, ja se on ehkä miks mietin sitä vielä mut toisaalta mun vasen aivopuolisko huutaa et " heli tämä on once in a lifetime so far", että jäädään katsomaan.

Ja isä älä huoli, en mä alota laihduttamaan täällä!
Voin kertoo et mahaan ja reisiin en oo henk.koht tyytyväinen ja yläkroppaan haluisin vaan voimaa lisää. Ja niin me sen treinerin kanssa puhuttiin , et kuulostaa ihan järkevältä ja mahdolliselta toteuttaa. Jotenki pitkästä aikaa tuntu niin hyvältä olla salilla, tuntu hyvältä konkreettisesti tehdä kropallaan jotain.

Mut joo, näillä fiiliksillä tähtään lauantaina uudestaan salille.
Tai ehkä ryhmikseen testaan vähä miten Zumba onnistus multa.

Mä oon just nyt niin onnellinen! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti