OtaMuhunYhteyttä

helistiina@outlook.com

perjantai 4. marraskuuta 2016

Ihanaa oli olla vapailla

Ihan ku ois ollu kesäloma.
Ilman kesää.
Eikä ollu ees loma.
Mut mulla oli 26.10Ke (klo13) - 31.10Ma (klo22) vapaata. Ei sattunu suoraan työvuorolistoihin, mut muutamalla vaihdolla sain itelleni ton pidemän vapaan ja voin kertoo et oli wörttii! Vaikka oon tehny nyt enemmän töitä vaan hetken, niin silti tuntu hyvältä olla kokonaan poissa töistä, ees muutama päivä putkeen. Tietty nään sen jo nyt tilistä, mut hupsis, pikkujuttuja :)


Olin koko vapaat siis Helsingissä näkeen tuttuja ja pitään vähä hauskaa. Matka ei menny ihan niin 5/5 ku oisin halunnu, mut en jaksa välittää. Mulla jäi silti vapaista hyvä maku suuhun! 

Sain ostettuun ekat joululahjat lähes kokonaan ja läksäreihin mulla on nyt kaikki omaa näpertämistä vaille tehtynä. Eli siis ostin puuttuvat tarvikkeet, eh.
Oon niin ylpee siitä joululahjasta minkä sain nyt hankittuun kokonaan! Olin luvannu ko. henkilölle jo aijemmin et "joojoo kaikki on suunniteltu" vaikka sillon mulla ei ollu hajuakaan mitä tuun ostaan ja kelle. Mut mä rakastan ostaa/tehdä muille lahjoja, ja yllättää ihmisiä vaikka ite vihaan sit noita molempia...
Joulu tulee tänävuonna jotenkin super nopeesti enkä oo yhtään valmis siihen, mut eipä siihen mulla oo sanomista..


Jotenki vähän haikeet fiilikset oli palata takas Joensuuhun, koska tykkään niin hirveesti olla Helsingissä ja mulla in niiiiin paljon tekemistä siellä et ei nyt just jaksas kiinnistaa! Mut hei ehkä se siitä! :) Tietty nyt kun taas töissä on ollu muutaman päivän, ni ,muistaa taas et miks oon siellä asunu jo useeman vuoden.. Viihdyn mä sielläkin, niin paljon kun voi olettaa.

Ja Helsingistä tykkään, koska tuolla ihmiset 4 real välittää siitä miltä mä näytän. Saa ihan eritavalla huomiota kaikessa jos on siistin näkönen vs jos on ns kotivaatteissa ulkona.
Musta on kans ihanaa kun auto ei oo ollenkaan pakollinen Helsingissä. Oon oppinu kulkeen julkisilla tuolla silleen semihyvin et ois ihanaa olla omistamatta autoa sit joskus, koska hiilijalanjälki ja kaikkee.
Ihmiset on kans paljon avoimempia ja monikulttuurisempia tuolla. Ihmiset oikeesti puhuu toisilleen, ja jopa tuntemattomille tarvittaessa. I really like that.
Sit kun kaikki on niin lähellä, tai sit siinä ihan kulkuyhteyksien päässä. Kuishyvä!


Mulla oli ihan kivat vapaat ja nyt sit ennen lähtöä on tarkotus pitää yks kolmen päivän vapaa ja käydä Tampereella, sit seuraavana matkustankin jo pois Suomesta.

Mulle kuuluu tosi hyvää, kiitos kysymästä! :')

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti