OtaMuhunYhteyttä

helistiina@outlook.com

lauantai 5. marraskuuta 2016

KAKSI KUUKAUTTA LÄHTÖÖN

Siis apua!?!

Mihin meni toi edelinen kuukaus oikeen, jotenki niinku MINNE MENIT ja millä luvalla?

Tuntuu ihan hullulta miettiä et siihen tosissaan on enään kaks kuukautta.. Jotenki jo ehkä vähän kipristää vatsassa kun kirjoitan tätä tekstiä, mut se kuuluu asiaan.

Mä en oikein osannu edesauttaa mun lähtöä viimekuussa mitenkään erityisen paljon. Viimesiä paperiasioita hoidin ja nyt pitäs kansainvälistä ajokorttia vaille kaikki olla kondiksessa.

Oon kattonu nyt mun vaatekaapin silleen läpi et kaikki "turhat" koitan saada eteenpäin kirpparilla, ja sit varastoo oon vähän tyhjennelly kirpparia varten ja tollasta. Vaatteist sen verran, et noin pitkälle matkalle kehotetaan pakkaan vaattei kahelle viikolle mut ei mulla oo ees niin paljoo vaattei mitä ajoin ottaa mukaan niinku haloo. Olin oikeesti järkyttyny kuin paljon mulla oli vaatekaapissa sitä turhaa riepua, kenkää ja laukkua. Plus "life is too short to wear boring clothes" joten yritin nyt totakin siinä vähän samalla.
Enmä oikein tiedä mistä kaikesta mä haluan luopua. En yhtään tiedä mitä kaikkee haluisin säästää ja mitä en. Esim. mulla on kaks astiastoo mut niihin on menny useempi vuos kerätessä niin en vaan haluis antaa kaikkea pois, vaikka se vois olla ihan fiksuakin.
Jotenkin niinku apua. Oon onneks silleen onnellisessa asemassa et saan kaiken sen tavaran mitä säästän niin viedä mun vanhempien luo varastoon, mut jotenki se tuntuu niin turhalta.

Täällä kotona mulla on enää niinko sänky, ruokapöytä (joka toimii tasona kaikelle tavaralle mitä tarvitsen), kuivausteline, pyykkikone ja sohvapöytä (toimii meikkipöytänä). Mun koti on niinkun isomilta huonekaluilta tyhjä mut sitä pientä tavaraa on niin paljon!

Kyllä tässä pieni paniikki on todella lähellä, kun tiedän et läksäreitä tehdessä, asuntoa tyhjentäessä ja perhana kun joulukin on ihan kohta.
Aika on tosissaan kortilla, mut mulla on vaihtoehtoina vaan ehtiä tekemään kaikki! :)

Hostperheelle laitoin meiliä kans et oon elossa ja lasken päiviä lähtöön! He odottaa miuta sinne sit tammikuuks! :) Oon vaan tosi yllättyny ja järkyttyny siitä miten paljon vielä jenkeissä tehään re-match:ejä. Mä en oo todellakaan valmis semmoseen, mut vaikka kaikki tuntus lähdön hetkellä ja ekoina kuukausina mätchäävän niin silti perheen vaihtoja tehdään tosi paljon. Parin ekan pumpulikuukauden jälkeen huomataan et ei ollakkaan niin hyvä match kun oli luultu. Sit siinä on kaks viikkoa aikaa löytää uus perhe. Se mua jännittää eniten!
Toivon ihan hirveesti et mun tarviis vaihtaa perhettä vasta vuoden jälkeen, et toiselle vuodelle tulis uus perhe jos niinkään.

Mut joo,
vielä ei pelota, ahista tai jännitä mitenkään erityisen paljon.
Ehkä sit jouluhömpötysten jälkeen! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti