OtaMuhunYhteyttä

helistiina@outlook.com

keskiviikko 14. joulukuuta 2016

Miun netti toimii vihdoin!

Halleluja, I'm back in da business.

En tiedä mitä tapahtu, mutta edellisen postauksen jälkeen mulla ei oo ollu nettiä tietokooneessa. Tää vammas mulle ihan jotain omiaan, ja tänään annoin tälle viimesen maholisuuden toimia ennenku heitän tän parvekkeelta alas.

Okei harkitsin kans liikkeessä käyttämistä, jos siellä ois miuta fiksumpaa väkeä ja he sais tähän netin mut BOOM ei tarvinnu, sain ihan ite.
Se vaati vaan muutaman tunnin tappelua ja mun hermoja sopivasti ennen yövuoroa, mut onnistuin. Nyt mulla on "vihdoin" taas netti käytössä ja KELATKAA ET JOULUUN ON ENÄÄ 10 PÄIVÄÄ!

- Mä oon ostanu jo kaikki joululahjat valmiiks.
- Mulla on kaikki läksräsipaketit valmiina.
- Tyhjensin mun varaston pakuun, kuljetin porukoille ja siirsin kaiken leikkimökkiin varasoiden.
- Kannoin kans kaikki elintarvikkeet ja muut kaappien sisällöt sinne porukoille, joko käyttöön tai varastoon.
- Oon vieny kaikki joululahjat jo porukoille. (Turhaa vaikka löydät ne elina/äiti. Ne on paketoitu ja nimetty!)
- Kavereiden lahjat odottaa vaan postitusta.
- Mulla on matkalaukku perheelle viemiäni tuliaisia vaille valmis.

Mulla on kotona enää sänky, pyykkikone, ruokailuryhmä, arkku ja muutama laatikko kosmetiikkajuttuja ja tollasta mitkä vien myöhemmin pois.

En voi uskoo et mun lähtöön on enää 19 päivää!
Kelatkaa sitä.
Samalla mun synttäreihin ja host perheen tapaamiseen on enään 23päivää.

Onhan tää nyt ihan todella outoa, et mä oon muuttamassa pois mut jotenki ku asun vielä suht normaalisti kotona ja käyn töissä niin en osaa ajatella sitä et muutaman hassun päivän päästä oon poissa täältä.
Vieraassa maassa, vieraassa perheessä, puhuen vierasta kieltä ja tekemässä maailman tärkeintä työtä.

Mut näillä fiiliksillä.
Mulla on vielä kaks yövuoroa jäljellä, ja sit on vapaa viikonloppu!
Love it.

See ya guys soon.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti