OtaMuhunYhteyttä

helistiina@outlook.com

lauantai 3. joulukuuta 2016

KUUKAUSI SUOMIAIKAA JÄLJELLÄ

Siis niinkun mitä?!
Joudun taas sanoon, et kuukaus on menny niin nopeeta ja mulla ei edes ole sen erikoisempia muistikuvia mitä tässä on oikein taas ehtinyt tapahtua.

Jos rupeaisin postaamaan joka kuukauden 3pv fiilispostauksen edellisestä kuukaudesta niin eihän siitä tulis mitään?! 
Vai pitäskö ottaa tästä nyt tapa?

En käyny missään Joensuu-Niirala akselia kauempana.
Olin töissä, joka oli ihan super jees koska pelkät aamu-ja yövurot on tuonu esille mun nukahtamisvaikeudet. Mut toisaalta vaikka oon nukkunu huonosti, niin ne on tuonu kans sellasta hyvää rytmiä mun elämään!

Oon aina ja iänkaikkisesti sanon kaikille ja ollu sitä mieltä et mulla on hyvät unenlahjat ja voin nukkua millonvaan missävaan. Viimekuussa kuitenkin valitin monille siitä kuin pystyn nukkuu vaa+4h keskimäärin. Se kävi tosi raskaaks välillä, koska olin aikasin nukkumas mut unta ei joko vaan tullut, tai sit se oli katkottuna 10min-30min jaksoihin..
Mut ei siinä, monet on sanonu et mä alitajusesti stressaan tota lähtöä tai sellasta, et se menee aikanaan ohi. Ja saan mä välillä nukuttua ihan hyvin, et ei tässä mitään.

Tein valmiiks duuniin&blogiin mun jäähyväiskirjeet, koska jos tekisin ne lähempänä lähtöä niin ei siitä tulis mitään. Oon niin tunnevammanen et oli miulta fiksumpaa kirjottaa ne jo nyt ni sit niissä on asiaakin.

Kirjotin kans mun pakkauslistan valmiiks, jotta sain mietittyyn mitä otan mukaan ja mitä vein kirpille myyntiin! :) Siitä kans sit postaus tulossa koska se oli pienoisen työn ja tuskan takan se arpominen.

Mut tosissaan miettimisen lisäks oon asuntoa pakannut jo pienempään ja tällähetkellä esim kaikki mun vaatteet on pakattuna jo matkalaukkuun. Liinavaatteita on vaan kaks paria (toiset pesussa toiset käytössä) ja keittiöstä suurinosa ykimääräsistä kipoista ja kupeista oon pakannu pois.
Tiedän et mun asunnosta on pakaamatta vielä useempi pahvilaatikko, ja töiden ja joulun lisäks mulla ei oo hirveesti aikaa nyt itelleni, joten tää blogi jää ehkä hieman köyhäks. Mutta mä teen parhaani! :)

Mua on kans osaltaan alkanu silleen mietityttää tää lähtö..
Oon monesta blogista just lukenu siitä rematch:istä, ja se jos joku askarruttaa.
Mä oon niin paljon toivonu ja halunnu tätä, maksanu tästä ja tehny töitä tän eteen et musta ois niin tylsää ja epäreilua tulla takas vaikka parinkin kuukauden jälkeen.
Oon niin tarmokkaasti suomessa puhunu, et "joo, oon kaks vuotta jos vaan tykkään olla siellä ja musta siellä tykätään".
Mitäs jos ei saada perheen kans sovittua asioita niin en molemat on tyytyväisiä?
Mitä jos joudun rematc:iin ja en parin viikon aikana saa siitä sellaista match:iä joka ottas miuta?
Jos mun AuPair ura loppuu ennenko se on kunnolla ehtiny ees alkaa?
Mitä mä tekisin palattuani suomeen "etuajassa"? Missä asuisin? Menisinkö töihin? Matkustelisinko?
  Oon varmaan googlannu aiheesta liikaa, mut toisaalta ihan turhaan mä tätä etukäteen mietin ja pohdin. Eihän se paranna asiaa yhtään, enkä oikeestaan voi edesauttaa tai mitätöidä sen mahdollisuutta.. Joten jospa se siitä.

Mulla on läksäreistä jo yli puolet tehty, mut joululahjoja en oo oikeestaan ees alottanu vielä.. Mut eikös joulukuu muutenki käytetä hössötykseen ja panikointiin niin tää menee hyvin tässä sivussa! :)

Tän kuukuden tähtihetkiä on ollu:
- pikkusiskon ja kissan kanssa kuvailu
- mummin ja papan kans käytiin ulkona syömässä
- vaatekaapin suursiivous

Nähdään pian! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti