OtaMuhunYhteyttä

helistiina@outlook.com

perjantai 30. joulukuuta 2016

Oma koti kullan kallis

Mä en oo ihan satavarma oonko täällä sanonu, mutta mähän asuin Joensuussa mun omassa omistusasunnossa. Otin lainaa ja ostin sen asunon, ihan vaan et ois koulun jälkeen paikka missä olla, ja oon kyllä tyytyväinen siihen ostopäätökseen -edelleen.

Musta oli hirveen kiva asua omassa kodissa, ja tehdä siitä mun näkönen. En kuitenkaan tässä puolessa vuodessa ehtiny saada siitä ihan omanäköstä. Lähinnä sohvaa ja isompaa sänkyä vaille se oli mun näkönen, mut niillä mentiin mitä oli. Mä halusin tehä siitä oman, mut samalla mä tiesin et sen pitäs olla vaan väliaikasta. Mulla oli kuintenkin kokoajan haaveissa tää lähtö..

Mä vietin kotona kuitenki aika paljon aikaa. Niistä reilusta 30neliöstä tuli mulle todella tutut, ja varsinkin vaatehuone oli musta super luksusta kotona.

Nyt kuitenkin eilen luovutin siitä 2/3 avaimista uudelle vuokralaiselle. Jotenkin pelottaa laittaa tähän kuvia, vaikka munhan asunto se on mut kun siellä nyt asuu joku toinen.
Mä oon kuitenkin onnellinen siitä päätöksestä, että ostin asunnon ja jatkoin elämääni Joensuussa, vaikken tiennyt minkä ajan siellä aijon viettää. Ja nyt kun asuntoon saatiin vuokralainen, mulla on mahdollisuus lähteä eikä asuntoa tarvinut myydä.

Se, että tulenko itse vielä tuolla asunnossa elämään, en tiedä.
Aika näyttää.

Nyt muutama päivä täällä lapsuudenkodissa, vanhempien luona.
Sit vaan katsotaan, jännitetään ja otetaan selvää miten kauan selviän mun seuraavassa hostkodissa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti