OtaMuhunYhteyttä

helistiina@outlook.com

maanantai 19. joulukuuta 2016

Viikonloppu Janakkalassa

Niinku mä oon kaikille kysyjille sanonu, ni mä en pidä läksiäisiä. Minkäänlaisia.
Mä en a) halua ja b) jaksa vaan yksinkertasesti rueta järjestään.
Mua ehkä vähän kans ahistas et meneekö kaikki hyvin, onko kaikilla hauskaa jnejne niin näin paremaks olla järkkäämättä mitään.


Jokatapauksessa, niinku aijemin sanoin mun oli tarkotus mennä viettää tää vapaa-vkl ennen joulua niin Tampereelle, mun vanhiman serkun luokse.
Juttu kääntyi vielä niin et hän kysyi minulta, et pahastunko jos ollaankin Janakkalassa, ja mulle se nyt oli yks ja sama et missä kuulumisia vaihdellaan ja rentoudutaan.

Torstaina kuitenkin tää ko. serkku soitti mulle, ja joutu paljastamaan, et kaikki meidän serkukset on suunnitellu tulevansa tona viikonloppuna sinne Janakkalaan, et ollaan kerran kaikki vielä yhdessä koolla ennen ku mä oon määrittämättömän ajan pois Suomesta. Vähän niinkun läksiöiset mulle! :)


Perjantai ja Sunnuntai meni oikeestaan kokonaan ajaessa, koska päätettiin lähteä autolla, kun se oli meille tälläkertaa helpoin ja halvin tapa. Isosiskon kanssa puolitettiin ajokilometrit ja pienin meistä nukkui melkein molemat matkat kokonaan.

Lauantaina oltiin yhtä serkkua vaille kaikki koossa.
Käytiin joulumarkkinoilla, katsomassa nättiä näköalaa, syötiin tortilloja, käytiin saunassa ja tehtiin vähän tyttöjen kosmetiikka juttuja.


Oli kyl tosi kivaa et lähes kaikki meistä oli pitkästä aikaa koossa.
Saa nähä millon uudestaan..


Tänään mulla on suomipäiviä jäljellä 14, ja niistä töissä oon 7!
Ja joulu plus ne pyhät siinä ympärillä on kaikki vapaita.
Jotenkin tosi outoa ajatella et tosissaan siihen on enää kaks viikkoa.

Mulla on käytännössä kuukauden päivät ollut jo matkalaukut pakattuna, ja uskokaa tai älkää niin vieläkään mua ei jännitä lähteä. Jännittää lähinnä vaan se et joudunko re-match:iin tai tulee mun toiveita aikasemmin pois mut se itse lähtö ei jännitä.

Jes! Neljä päivää jouluun, ja mä en vois olla paljoo onnellisempi!
Nähdään pian!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti