OtaMuhunYhteyttä

helistiina@outlook.com

tiistai 23. tammikuuta 2018

Ensimäinen viikko yksin


Viimeviikko oli tosissaan mun ensimäinen viikko "yksin" täällä, koska niinkun se on jo moneen kertaan tullut selväksi mun tämän hetkinen paras kaveri Esther lähti jo viimekesänä takaisin Saksaan vuoden AuPair:oinnin jälkeen, ja Rita joka tuli tänne mun kanssa samaan aikaan lopetti kans vuoden jälkeen ja on tällähetkellä lentokoneessa matkalla takaisin UuteenSeelantiin matkustamisensa jälkeen, joten viime viikko oli mun ensimmäinen "yksin" täällä.

Oon monta kertaa täällä jo sanonut, että mä nautin omasta seurastani kovin, mutta kyllä se viikonloppuisin aika käy vähän pitkäks. Tai mun aivot sanoo, että nykyään mulla on viikonloppuisin liikaa aikaa katsoa Netflixiä..

Ilokseni voin kuitenkin sanoa, että viimeviikolla oli yks herkutteluilta ja tein kaikki mun 5 treeniä jota viikolle suunnittelin, joten so far so good. Mä oikeesti ihan innoissaan ootan, että saan otettua "muutoskuvat" parin kuukauden päästä jos tähän tammikuiseen kuvaan on mitään muutosta.

Eilen maanantaina (joka on aina jalka,-peppupäivä salilla) otin kans mun maximit yhdestä laitteesta, joten innolla odotan saanko sitä muutettua parempaan tässä vuoden aikana. Mulla on muutamaan eri liikkeeseen ylhäällä tavoitteet mihin haluan päästä, mutta ehkä palaan myöhemmin siihen mikä oli honestly aloitustilanne ja missä nykyään mennään. Haluan ensin nähdä onko mun itsekurilla tähän pysymistä vai ei.

Tosissaan viimeviikolla ei tapahtunut mitään ihmeellistä. Lauantaina sain jostain aika ikävän päänsäryn joka katosi vasta sunnuntai yönä, mutta luultavasti johtui vain liian vähäisestä veden juonnista. Enkä halunnut rueta popsimaan särkylääkeitä, joten se siitä.

Joo, ostin mä viimeviikolla Amazonista (ensimäistä kertaa ikinä) shaker juomapullon ja vähän jotain extraa boostaamaan mun treeneissä, ja kovasti mulla on muutama nettikauppa auki jos jotain vielä itselleni haalisin ennen mun "NO BUY:ta" mutta saa nähdä, mulla on tässä vielä viikko aikaa!

Ainiin, oonko ollenkaan täällä vielä maininnut miten mun musiikkimaku on vaihtunut vuoden aikana? Suomesta lähtiessä kuuntelin joko vanhaa rokkia tai ihan perus pop jumputusta, mutta kiitos ex poikaystäväni avun, tällähetkellä ainut soittolista joka Spotifysta mulla soi on "HOT COUNTRY". En edes itse tajunnut, mutta jo ennenkun mun ex poikaystävä tutustutti mut country musiikin pariin, mulla oli omalla soittolistalla muutama country kappale, ihan huomaamatta. Ja tällähetkellä country on mulla soimassa 90% ajasta!!

Mä toivon, et teillä on ihan mahtava viikko menossa!
Mä koitan pysyä aikataulussa ja palata tänne kuulumisiani kertomaan joka Sunnuntai! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti