OtaMuhunYhteyttä

helistiina@outlook.com

sunnuntai 28. tammikuuta 2018

Perjantai herkuttelut

Reilun viikon mä olin syömättä mitään herkkuja tai snäksejä, mutta perjantai iltana teki vaan niin mieli että se meni siinä sitten. Meillä oli hillomunkkeja kotona ja mä ihan hyvällä omallatunnolla yhden vetelin. Myös kun tietokoneen kanssa tuli valvottua vähän myöhempään niin siinä aamuyöstä vielä kipusin rappuset ylös ja hain itselleni jämät sipseistä :):):):).
Jos kaks pahinta "vastusta" tässä pitäis valita niin ehdottomasti sipsit ja jäätelö. En tiedä mikä noissa kahdessa on, mutta mun mielestä parhaita herkkuja ikinä.

Koska posti kulkee yleensä 10 päivää Usa-Suomi niin laitoin perheenjäsenille pienet ystävänpäivätervehdykset postitse. Kun noista herkuista tossa jo puhuttiin, niin sopii hyvin teemaan ;)

Tänään kans ensimmäistä kertaa treenasin salilla _olkapäitä_. Siis joo, kyllä. En een pienessä päässäni tiennyt, että niitä treenataan erikseen mutta GIRL nyt ne on tulessa! Oon kasannut youtubesta löytämiäni treenejä yhteen ja sit puhelinmessa mulla on jokaiselle lihasryhmälle omat pikku kansiot jossa ja liikkeet jne.
Ja täytyy kyllä sanoa, että kun olkapäihin sai niin kivasti heti sen tuntuman niin siitä tuli yks mun lemppareita treenata.
Nyt jos siellä on nuorempia lukijoita, olen hyvin tietoinen että tällähetkellä ainut mitä treenataan on peppu, mutta mulla se ei todellakaan oo enään yks mun lempparipäivistä salilla.


Tälläviikolla tosissaan työskentelin kans launataina, joten mun ainut kokonainen vapaa-päivä oli tämä kyseinen sunnuntai, ja siitä on "minun päiväni" videota tulossa jos se osoittautuu hyväksi.

Oon kans miettinyt mun sosiaalisia medioita nyt enemmän, ja mulla saattaa ehkä helmikuussa vaihtua Youtuben puolelle kieli englanniksi. Ihan vaan koska niitä videoita teen itselleni ja mun tämänhetken parhaimmat kaverit eivät ymmärrä Suomea, joten tuntuis paremmalta ainakin kokeilla että miten se sujuu.
Plus nyt kun en seurustele, mun molemmat hyvät EX-AuPair ystävät on eri pallonpuoliskolla, niin ei sitä Englantia enää tule puhuttua läheskään niin paljon kun viimevuonna....

Viikko kerrallaan tässä mennään, ja katotaan mitä kaikkea kivaa tässä tulee vastaan!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti