OtaMuhunYhteyttä

helistiina@outlook.com

sunnuntai 14. tammikuuta 2018

Toinen viikko tammikuuta + video(ita)

Moikka ihanat! :)

Toi video mikä pomppaa heti teidän kasvoille on kuvattu kuuden tammikuuta, ja siinä näkyy mun ihan tavallinen vapaa-päivä.
Linkkaan videon loppuun kans videon tai kaks jota oon tänävuonna ladannut jo youtubeen, koska tarkotus ois (vähintään) joka sunnuntai kirjottaa postaus tänne blogin puolelle ja joka keskiviikko julkasta video sit youtuben puolelle.

Mun tää viikko meni ihan mallikkaasti.
Poikkeuksellisesti tälläkiivokka työskentelin kans lauantaina, joten pelkästään tää sunnuntai oli kokonaan vapaa, mutta ihan vaan koska mun isä oli NewYorkissa töiden takia muutaman päivän ja mun vanhemmilla pojilla oli kisat launataina niin pidin mun pienimmälle seuraa Ritan kanssa suurimman osan päivästä, ettei hän tylsisty kisa-areenalle.

Ja koska Rita tämän tällä viikolla asui muutaman päivän mun luona ennen hänen matkustelujaan ja kotiin lähtöään, tuli vähän skipattua treenejä ja syötyä vähän sitä sun tätä, mutta tästä se nyt lähtee... :)

Niinkun oon sanonut aikasemminkin, Rita oli oikeastaan ainoa ystävä Joosepin lisäksi kenen kanssa tuntu helpolta viettää aikaa. Mulla on täällä kolme muutakin tyttökaveria jotka vastais heti ja viettäs aikaa mun kanssa jos kysysin, mutta saattaa olla että tää tulee olemaan vähän yksinäisempi vuosi. Mulla tulee vaan todella ahdistunut ja epämiellyttävä olo ihmisten kanssa joita en tunne, niin saa nähdä miten paljon saan itseäni parannettua siinä, jos olenkaan.

Ainiin, ja mullahan oli tosissaan synttärit tossa viimeviikon Sunnuntaina ja nyt näkyy jo ryppyjä naamassa ja oon alottanut googlettamaan kaikkia anti-ageing voiteita. Ja tää ei oo mikään vitsi. Jo ennenkun mittariin pyörähti 20 niin mulla alkoi ikäkriisi painaa.
Jooseppi sanoi mulle, et hänestä ikä 20 on just täydellinen koska ihmiset alkaa kohtelemaan sua kun aikuista kun ei sun iän lopussa ole enää sitä "nineTEEN" mutta mulle 20 kuulostaa vanhalta rupsahtaneelta mummolta.

Joten kunhan tästä kirjoittamastä pääsen, ryntään syömään lounasta ja suunnittelen tän päivän salitreenin. Ensviikolla pitää varmaan taas tehdä vähän ruokia pakastimeen, kun entiset alkaa loppumaan.. Kiinnostusta helpoista&halvoista kasvisruuista? Nappaanko kuvat ja kerron mun sapustukset tänne?

Tää mummo lähtee nyt kahvin keittoon ja sapustamaan, joten katsotaan minkälaista päivitystä mulla on ensiviikolla :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti