OtaMuhunYhteyttä

helistiina@outlook.com

sunnuntai 26. maaliskuuta 2017

Maaliskuu pulkassa


Laitan postauksen loppuun mun toisen MyDay videon lauantailta, joka oli mulla vapaa-päivä (niinkun lähes joka lauantai mulla on).

Anyways,
mulle Maaliskuu alkaa olla jo ihan lopuillaan.
Tottakai tässä on vielä viikko jäljellä, mutta mä odotan tällähetkellä vaan ens lauantaina NIIIIIIIN paljon, kun pääsen kolmen kuukauden tauon jälkeen näkemään mun pikkusiskoa! Ja puhumaan Suomea ihan kunnolla!! :)
Tän visiitin jälkeen en sit enää tiedäkkään, et millon seuraavan kerran Suomea pitää taas päivittäin puhua, mut oon niin innoissani!
Ja ootan hirveesti kans sitä meidän reissua nykiin ja muualle! :)

Plus en oo kunnolla shoppaillushoppaillu heti tänne tuloon jälkeen, niin ootan ihan hirveesti et pääsen vähän ostelee kaikkia kivoja juttuja.
Kyllä, lista on jo valmiina :D



Mun pienin hostpoika tykkää ihan hirveesti valokuvata, joka on siis mulle vaan plussaa, haha. Ja kyllä olen perheen kans jutellut et on ok, että laitan pojista kuvia sosiaaliseen mediaan.
Tässä muutama otos mun pienen kanssa, koska eiliseltä kuvasin videota, ja tän päivän suunnilemat meni ihan uusiks.

Sunnuntaithan perinteisesti on päiviä jotka vietän Josephin kanssa, mut tänään kummallakaan meistä ei ole autoa käytössä, ja ollaan liian ylpeitä uuber:ille, niin mulla tulikin ensimäinen autoton päivä tästä sitten.
Ensimäinen kotipäivä.

Mutta enköhän mä tästäkin päivästä saa jotain irti,
katsellaan! :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti