OtaMuhunYhteyttä

helistiina@outlook.com

tiistai 28. maaliskuuta 2017

Alkuviikko


Sunnuntain päädyin kuitenki viettään Joosepin kanssa, kuin hän sai itselleen auton puhuttua käyttöön. Mun huoneessa höpöteltiin hetki, että mitä oikeen tehtäs tänään, ja mä päätin ekana, että mennään Mt.Lebanonille käveleeen se pikaseen läpi ja ehkä kahville jonnekkin.
Mt.Lebanon on niin söpö pieni mesta, tai se alue missä on muutama putiikki molemmin puolin tietä, et mä voisin haluta asua siellä.


Mun ystävä suositteli sieltä yktä Frozen Yogurt paikkaa, yhtä jäätelöbaaria ja yhtä raflaa.
Päädyttiin hetken kävelyn jälkeen Joosepin kanssa jäätelölle, noh koska oli mun valinta :)

Sit ajettiin downtowniin ja siellä jollekkin sellaselle kujalle, mikä muistutti ihan hirveen paljontiedättekö sellasta tosi aluetta aina ulkomaan rantalomilla. On semmosta krääsä putiikkia jokapuolella ja pieniä ruokaloita all over.
Käveltiin se kans läpi, koska mä tykkään vaan kävellä, kierrellä ja höpöttää.

Sit oli taas mun vuoro valita, ja koska mulla oli asiaan kuuluvat vaatteet ja tää toinen puolisko kuvitteli et on kesä ja jätti takin autoon niin vähän ehkä valitti mulle siitä, mut pääsin et kävellään Pittsburghin "keskustaan" (sinne missä on kaikki ruokapaikat), käytiin syömässä ja käveltiin takas.

Sit tultiin vaan mun tykö ja alotettiin kattoon leffaa, mut se jäi kesken koska toinen meistä oli liian väsy ja halus mennä kotiin nukkumaan :D


Eilen ja tänään taas mun pienin 3v on ollut ja on edelleen kipeenä, joten mä olen hänen kans kotona koko päivät.
Kyllä siinä semmonen pieni äidillinen huoli on pienestä, vaikka puhutaan vaan flunssakuumeesta, mutta on vaan niin erilaista nähdä mun energiapakkaus torkkumassa all day sohvalla.


ANYWAYS.
NELJÄ PÄIVÄÄ niin Elina on täällä! :)
niinkun,
EN
MALTA
ODOTTAA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti