OtaMuhunYhteyttä

helistiina@outlook.com

torstai 15. syyskuuta 2016

Hey, it's me!

Siinä meni noin. 5minuuttia, kun poistin kaikki vanhat postaukset, kolmelta vuodelta.
Se oli hetken mielijohde, mutta toivon että se oli hyvä sellainen.

Siivosin myös kaikki mun sosiaaliset mediat, joihin on linkit kansikuvan alla.
Instagram:ista poistui about 100 kuvaa, ja jätin jäljelle vain ne jolla ihan oikeasti on suuri merkitys mulle. Myön Youtube tililleni jätin vain videoita, jotka halusin säilyttää ja joita kehtaisin katsoa julkisesti. Tai ainakin antaa muiden katsoa.
Muut tilit vaan siivosin puhtaaksi.


Tää on vähänniinkuin uus alku mulle.
Tai oikeastaan sitä se juurikin on.
Tai sitä sen haluaisin olevan, se on nyt vaan musta kiinni.

Juttelin vanhempieni kanssa ja mun elämä on muutenkin muuttumassa, niin ehkä tää uudestaan alottaminen on ihan hyvä juttu.
Mulla ei ollut kaikki niin hyvin kun luulin, ja tarvitsin jonkun sanomaan sen mulle. Onneksi perhe on sitä varten.
He katsoo siuta vaikka ois huono päivä ja vaikka käyttäytyisit kun oisit jääkuningatar.
Joskus jonkun pitää vain sanoa asiat niinkun ne on, ja sen jälkeen itsekkin ehkä osaat ajatella asiaa toisesta kulmasta.
Oon aijemmin sanonut, että "mulla on vaan yks perhe, mun on pakko rakastaa sitä" mutta tuollakin lainatulla lauseella on monta puolta.

Mainitsin, että mun elämä tulee muuttumaan, ja voin sen verran paljastaa, että mulla tulee olemaan jännittävimmät 19-v synttärit I-KI-NÄ.
Paljastan lisää asioista myöhemmin, kunhan saan järjesteltyä ja hoidettua.
Mut voin luvata, et pientä some hiljaisuutta voi olla tuloillaan, mutta hei kaikki aikanaan.

Mä uskon, että musta tulee nyt onnelisempi kun ikinä.
Siihen vaadittiin ja tullaan vaatimaan muutama kyynel ja jonkunverran aikaa, mut nyt menee vahvasti.

Tarviin vaan unta, lepoa, ruokaa, rahaa ja aikaa.
Ja ehkä vähän rakkautta.
Näillä mennään!

Toivottavasti seuraavassa postauksessa uskaltaisin jo teillekkin luvata mitä kaikkea kivaa on luvassa!
Jännäreitä elämään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti