OtaMuhunYhteyttä

helistiina@outlook.com

sunnuntai 18. syyskuuta 2016

Katsaus kalenteriin

Musta on ihanaa olla nyt kotona, maata sängyllä läppäri nenän edessä ja kirjottaa tänne!
Yleensä istun tossa pöydän äärellä ja rustailen, mut tää on paljon rennompaa. Ja tästä pääsen nopeammin nukkumatin hellään huomaan, heti "julkaise" napin jälkeen.

Musta tuntuu epäreilulta, että en vielä halua paljastaa muutakun perheelle, että mitä kaikkea tulee tapahtumaan. Kerron silti pieniä asioita, joista näppärimät sitten itse tajuaa ja loput odottaa mun paljastusta että nainen mitä täällä tapahtuu?!


Yritän nyt kovasti tehdä täyttä työviikkoa, ja toivon että siihen riittäisi yksi työpaikka. Jos kuitenkaan en saa tunteja tarpeeksi, niin rupean miettimään toisen työn ottamista jossa tekisin vain keikkaa.
Tarvitsen sitä nyt, ja osaksi haluan. Tarvitsen rahaa vähän säästöönkin :)
To Do listalla on myös varaston läpikäyminen ja muutama (tiedättehän muutama) paperiasia hoidettavana ja visiitti Helsinkiin, että kaiken lopunkin saan järjestymään.

Buukkasin itselleni ensiviikolle töitä vajaa 60h, mutta se tuntuu hyvältä.
Mulla ei ole överi pitkiä päiviä, ja olen jo muutamalta kaverilta kysynyt et mihin rakoon nähdään.
Musta on niin helppoa elää kalenterin mukaan, kun tietää kuka mitä missä ja millon!

Ja vaikka mä nyt yritän tehdä töitä täyttä viikkoa, niin silti uskon osaavani järjestää aikaa itselleni ja läheisilleni.
Mun tavotteena on tehdä tästä ihana loppuvuosi. Vuoden viimeinen neljännes.
Haluaisin olla vain paras versio itsestäni.

Toki naisena, kuukaudessa on sekin aika olemassa kun mua testataan, että pystynkö siihen, mutta katsokaa vaan. Kovasti nyt yritän tehdä töitä sen eteen et onnistun tässä.

Öitä pupuset,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti