OtaMuhunYhteyttä

helistiina@outlook.com

tiistai 20. syyskuuta 2016

Puolikas touhupäivä

Ennen blogini "uudistusta" ja tätä mun uutta vaihetta, mä menin yleisimmin nukkumaan joskus puolenyön tuntumilla. Aikasintaan kuitenkin kympiltä illalla.
Tietysti salille mulla on 14h kortti (eli 24-14 pitää kirjautua sisään) niin sit ennen salia usein nukuin muutaman tunnin, mutta noin niinkun yleensä.

Musta on nyt jotenkin hassua kun eilen heräsin vapaasti seiskalta ja tänään kasilta. Ja ihan vaan siks, että oon mennyt ajoissa nukkumaan.
Jotenki ihan mahtava fiilis!
Mulla olikin touhuinen aamupäivä, mutta sit se lopahti tossa viiden aikaan..

Oon siis unirytmiä saanut huikeesti paremmaks, ja en enää yöllä/aamulla  heräile siihen et puhelin hälyttää viestejä/puheluita vaan luen ne kaikki sit aamulla herättyä.
Eikä se nyt oikeesti ollut niin vaikeeta mitä luulin! Laittaa vaan luurin iltaisin näyttö alaspäin ja äänet pois, niin kaikki häiriöntekijät siitä on mitätöitynä!

Aamulla tosissaan kympin aikaan suuntasin hoitamaan työjuttuja, ja jotenkin oletin, et se tulee olemaan parin tunnin keissi, mutta mulla siinä meni kokonaisuudessaan reilu 3h..
Onneks olin napannu mukaan yhden Houkutuksen lahjakortin, niin kävin siinä välissä siellä juomassa kahvin ja syömässä palan kanttarerripiirakkaa! :)
Paljon parempi fiilis oli jatkaa taas juttuja, kun sai jotain suolasta syödäkseen!
Tääkin on yks niistä äidin kultaisista neuvoista (ja mitä muualtakin kyllä kuulee) , vaikka en sitä itse vielä itselleni myönnäkkään.. Oon niin paljon parempi versio itsestäni jos en oo väsynyt tai nälkäinen! Sen vaan huomaa. Kiitos äiti<3


Työjutut kun sain hoidettua, niin otin toisen kasan tärkeitä papereita mukaan ja suuntasin kirjastoon.
Mulla kun ei kotona ole tulostinta/skanneria, eikä kenelläkään kaverilla tässä hoodeilla niin siellä oli lähin mahdollinen. 
Sielläkin meni vähän odotettua pidempään, mutta sain kaiken kuitenkin hoidettua. Ja toivottavasti vielä ohjeiden mukaan!
Luin ne silleen about 100 kertaa ja talletin kaikki tiedostot sun muut ja tulostelin ja skannailin ja nyt vaan toivon parasta et oon kaiken tähelisen tehnyt tältä erää.

Kirjastosta suuntasin kauppaan, koska päätin että olin ansainnut pienen herkuttelun ja tarvitsin vähän ruokaostoksia kans. Mut sit ollaan taas tässä.
Mä oon tosi paljon koittanu vähentää mun herkkujen syömistä, koska suklaalevy, sipsipussi tms uppoaa kertaheitolla, mut tää fiilis sen jälkeen..
Mulla oli ideana nukkua ennen yövuoroa, mutta mun vatsa on siitä suklaasta niin turvonnut ja mulla on siitä niin ällö olo, et tää kirjottaminen on atm paras mihin kykenen..

Eli seuraava prosessi ois ruokailuajat.
Jotenki missä vaiheessa muka lopetin noudattamasta niitä?
Haloo nainen..

Mutta nyt vähän lepoa, ja sit mulla on tässä kolme yövuoroa töissä peräkkäin.

Nähdään pupuset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti