OtaMuhunYhteyttä

helistiina@outlook.com

maanantai 17. lokakuuta 2016

Kotimamma


Mä oon nyt melkein viikon asumassa täällä landella mun lapsuuden kodissa, silleen et teen täällä vähän kotijuttuja ja ajan Joensuussa vaan töissä.
Mulla oli suunnitteilla, et kuvaan täällä pari videota ja blogiin muutaman jutun valmiiks, mut haluun tehä tätä vaan fiilispohjalta enkä väkinäisesti niin siks nyt hetkeen ei varmaan sen suurempaa päivitystä tule.

Jotenkin täällä ollessa oon tosi paljon miettinyt sitä mun jenkkeihin muuttoa. Se, että oikeasti tulen asumaan osana perhettä. Osaanko mä?
Oon niin hirveesti tykänny asuu yksin ja tehä kaikki jutut ite, et alan vähän jännittää sitä perheessä asumista, varsinkin kun alkuun on pakostikkin vähän ulkopuolinen.

En noita juttuja vielä stressais, mutku täällä mulla on ollu aikaa suunnitella mun läksiäisjuttuja niin pakostakin vähän miettii..







Mut anyways musta on niin ihanaa olla täällä omakotitalossa yhsin, pelkästään nelijalkasten kanssa.

Tehä vähän jotain kotiaskareita ja sellasta.

Sellanen kotiäiti fiilis.
Ja oisin niin valmis semmoseen.
Mut ei vielä ainakaan muutamaan vuoteen.

Mut näillä fiiliksillä.

KiitosPus.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti