OtaMuhunYhteyttä

helistiina@outlook.com

lauantai 1. lokakuuta 2016

Mihin mulla on kokoajan kiire?

Niinkun nainen hengähdä välillä.
Vai harvitseeko sun?

Mulla ei oikeesti oo ees mikään kiirekiire kokoajan. Oon vaan aikapaljon töissä (täyttä työviikkoa, eli pitäs olla basic), ja mukamas sen jälkeen oon niin väsynyt tai kiireinen et en ehdi tehhä elämälläni mitään muuta. Niinku miten niin muka?
Toisaalta, koska mä suunnittelen kaiken niin en mä oikeestaan osaa olla silleen et jos mulla on vaikka iltapäivä vapaa et lähtisin jonnekkin ulos tai näkeen kaverei. Mä en vaan osaa sellasta.

Se kun koulupäivien jälkeen olin oikeesti välillä väsynyt, niin tää on jotenkin erilaista.
Tietty vaikuttaa se et teen vuorotyötä ja unirytmi on aina enemmän tai vähemmän kohdillaan. Mut toisaalta nuorena jaksaa ja kaikkeen pitäs pystyy sopeutuun.

Mulla on nyt kolme kuukautta aikaa skarpata itteni kans, ja keksii jotain tapoi miten mä saisin rentouduttuun vaikka hetkeks. Tai et kuin osaisin käyttää aikaa jotenki paremmin..
Mua stressaa niin paljon tämmöset aivan pienet turhat asiat, kuten mut itse itselleni tekemä kiire, jota ei oikeesti ees oo..
Niinku anteeks mitä nainen :'D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti