OtaMuhunYhteyttä

helistiina@outlook.com

torstai 13. lokakuuta 2016

Tämän päivän touhuilut

Huomenta!
Niinku miten pitkästä aikaa mulla oli farkut ja korkkarit?
Oon eläny pelkissä verkkareissa ja juoksupöksyissä tässä niin kauan ko muistan. 
Weird.



Tänään olin vaihteeks Joensususa silleen, et mulla oli ihan aikaakin. Meen duuniin vasta myöhävuoroon, joten mulla oli hyvää aikaa hoitaa juoksevia asioita, osa ihan vaan mitä on jääny ja osa sit siihen AuPair asiaan liittyen.

Aamu nyt ei sinäänsä alkanyt parhaalla mahdollisella tavalla. Raivasin kämpän, lukuunottamatta tiskejä ja imurointia, pyykkäsin ja maksoin laskut. Etin kans valmiiks kaikki paperit, jotka tuun tarviimaan sitä viisumihaastattelua varten. Ja mitäs muuta, söin aamupalan.
Kolmannen meikkaus yrityksen jälkeen päätin et tänään ei oo mun naamapäivä, aivan sama ja lähdin ulos pelkät kulmat laitettuna.


Kävin postista hakeen mun ebay paketin, jossa siis oli noita mun filmikameran rullia. Suomessa noi maksaa about 1e/kuva, eli 10e tollanen paketti.
Noi viis pakettia makso ebaysta 32e, joten päätin niitä varastoida ihan sinne jenkkeihin asti kans. Riittää siks aikaa mitä riittää, mut nyt niitä ainakin on.

Sit kävin verotoimistossa vähän kyselee juttui, koska en todellakaan oo hyvä missään tommosissa. Vanhemmat mulle jonkunverran verojuttuja hoitaa, ja mun lähdön jälkeen vielä enemmän niin en oo ees vaibautunut perehtyyn. Mut kävin siellä hoitaan asiat mitä piti.

Sit viellä silläaikaa kun mummu teki ruokaa, niin kävin sokkarilla vähän kauneusostoksilla.
Mä oon koittanu siirtyyn kaikessa kosmetiikassa mitä käytän niin sellasiin brändeihin jotka ei testaa eläimillä. Tietty kaikki purnukat ja tonkat mitä mulla on säilössä, niin käytän oli mitä vaan. Ja kans kylässä jos ei oo omia mömmöjä niin käytän mitä on, mut kotiin ja itselle ostan ei eläimillä testattuja kosmetiikkaa.

 Lumene sattu kans oleen Suomalainen niin siltä brändiltä ostin siis juttuja mitä tarvitsin. En muuta.
Voisin shoppailla kosmetiikkaa vaikka miten, mut tälläkertaa pysyin ihan housuissani.
Meikkivoide: Mä ihan toden totta toivon et tää ois oikeen sävynen, ja tarpeeks peittävä mun mieleen. Osaston myyjä tätä mulle suositteli ja toivon et tää on hyvää. Sit ihan perus irtopuuteri ja ripsiväri. Talkkia mä oon nyt puuretin tilalla käyttänyt, mut se on vähän paha kulettaa mukana niin siks päätin vaihtaa tähän "oikeaan" tuotteeseen.
Kunhan tää irtopuureti joskus loppuu niin ajattelin sit täyttää tän purkin talkilla (oon nero, I know) 
Ja ton huuliöljyn tämä ko. myyjä antoi mulle kuin kaupan päälle, mut käyttöön tulee tottakai!


 Mut joo, eipä mun tässä päivässä muita ihmeitä.
Mummulassa kävin syömässä ja höpöttelemässä, ja tässä skarppaan itteeni myöhävuoroon! :)

Huomenna mennään broidin kans pelaan jotain tenniksen ja pöytätenniksen sekotusta, en ees muista mitä, mut huomenna se nähdään! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti