OtaMuhunYhteyttä

helistiina@outlook.com

lauantai 25. marraskuuta 2017

Charlotte, day3

Pitkästä aikaa mulla soi herätyskello "myöhään" ja makasin sängyssä jopa 8.20am asti. Pukemisen ja pikakaunistautumisen jälkeen suuntasin syömään hedelmiä pannareiden ja siirapin kanssa. Joka aamu oon saanu myös ison kupin mustaa kahvia tarjoiltuna aamupalan kanssa, bueno.

Suunnattiin 9.45 kaikki aikuiset sekä kolme vanhinta lasta autoihin ja matkattiin vajaa tunti pakopeli huoneelle. Täällä sitä sanottiin "exit room", mutta Suomessa tunnetaan joko "escape room/pakopelihuone.
Obvioisly mun ÄO:lla ei sitä ihan hirveesti selvitelty, mutta koska mulla oli jo kaks huonetta Suomessa alla tehtynä, tiesin vähän et mistä kannattaa katsoa ja etsiä ohjeita ja tavaroita. Päästiin se ajoissa läpi, mutta jouduttiin käyttämään neljä vihjettä.

Sen jälkeen ajettiin "pelihuoneelle" jossa oli siis kaikkia vanhoja pelikoneita. Muistaako kukaan sitä tietokonepeliä jossa oli alla kaksi nuolta ja sit sitä palloa piti liikuttaa kentällä niin kauan kun mahdollista saadakseen paljon pisteitä? Niitä oli tuolla USEITA, ja niitä sai jopa pelata ihan tosta vaan. Aaronin veljen perhe oli ostanut yhden sellaisen kotiinsa, ja siksi halusivat näyttää sen mestan meillekkin.
Siellä oli myös kaikki vanhoja kylttejä, ja muistatteko niitä pallokoneita joista sai kolikolla itselleen joko purkkaa tai karkkia?
Oli kans niitä vanhoja musiikkisoittimia, joita näkee jossain vanhoissa elokuvissa/sarjoissa jne. Laitat kolikon sisään ja sen jälkeen saat valita seuraavan soitettavan kappaleen.






Käytiin kans "costco" nimisessä kaupassa, joka on siis ihan valtava perustarvike kauppa. On ruokaa, vaatteita, elektroniikkaa.. mitä ikinä. Läytyy 2.5kg paketti viinirypäleitä, tai viiden litran viinipullo.

Kaiken tän jälkeen tultiin vihdoin takas kotiin, ja kaikki muut mua lukuun ottamatta marssi uimahalliin. Ei mulla oikein ollu mitään hyvää syytä olla menemättä, mutta houkutti mieluummin tunti tai pari omaa aikaa kun altaassa 6 lapsen, vanhempien ja isovanhempien kanssa.

Sit syötiin myöhemmällä taas iltaruoka, katottiin leffaa telkkarista ja lopunkaiken kaikki untenmaille.
Huomenna (vihdoin) takas Pittsburghiin, kunhan selvitään siitä 9h ajomatkasta. Normaali arki alkaa heti maanantaina 7am, ja tää on luultavasti viimenen "päivittäinen minun päiväni" -postaus, koska mun arki on aina niin samanlaista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti