OtaMuhunYhteyttä

helistiina@outlook.com

maanantai 16. tammikuuta 2017

Mun huone

Uupuu vain kokovartalopeili (olen harkinnut ostavani itse, koska koko talossa on vain yksi sellainen, vanhempien makuuhuoneessa...) ja lupa polttaa kynttilöitä omassa huoneessa.

Mun huoneessa (niinkun kuvista näätte) on iso sänky, kaks lepotuolia, työtaso, televisio, lipasto ja vaatekaappi. Plus iso ikkuna.




Mä vietän täällä huoneessa tosi paljon aikaa, obviously. Tietty koko talo on käytössä, mut mä oon silti se "vieras" täällä. Vanhemmat sano et jos haluan tänne tauluja seinille yms että saisin tästä kodikkaamman niin all fine everything. He auttas mua mielellään.
Hassua yrittää nyt kotiutua yhteen huoneeseen, kun on tottunut levittäytymään yksin yksiöön. Ei sillä et tässä huoneessa ois valittamista (muutakun kylmä nyt talvella), onhan tää tilavampi kun mitä odotin, mut silti. Heli 19v ja oma huone. Niin hassua.


Täällä mä vaihdan vaatteet, meikkailen, kirjotan, valokuvaan,, editoin, nukun ja syön joskus. Luen suomi uutisia, selaan spotifyta ja katon mitä siellä kuunnellaan, suunnittelen vapaa-päiville aktiviteetteja ja menoja ja koitan sosialisoitua!
Tässä koneella ollessa, mun pitäs etsiä myös kuntosali ja ripsihuolto paikka, niin enskuussa viimestään pääsisin jatkaa niidenkin ihanuuksien parissa. Salille on jo oikeesti jo ikävä, tässä ehtii tulla about parin kuukauden tauko, ni saa nähä mitä tää mummo enää jaksaa siellä tehhä.

Mut joo so far kaikki edelleen täällä hyvin, kuukauden/kahden päästä sit oikeasti nähdään et mitä tykkään. Nyt on vielä tää "alkuhuuma" päällä, tiedetään!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti